Organizing Front Office and Sales Department
- სასტუმროს პროგრამის დანერგვა
- ფასების გრძელვადიანი გაწერა ოთახის კატეგორიების მიხედვით
- კადრების აყვანა/ოპტიმიზება + ტრეინინგი
- გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება
- სამუშაო ფაილების ელექტრონული აწყობა ონლაინ ლაივ რეპორტინგი
- 1 წლის ფასების განსაზღვრა სხვადასხვა კატეგორიის მომხმარებლებისთვის
- სასტუმროს ონლაინ პლატმორმებზე განთავსება (ოპტიმიზირება) – OTA
- ყველა ტურისტულ სააგენტოსთან კომუნიკაცია და ახალი შეთავაზებების გადაგზავნა
- სასტუმროს ციფრულ მარკეტინგში კონსულტაცია
- ექსტრა სერვისების დანერგვა და შემოსავლების მაქსიმიზება
პროექტის ხანგრძლივობა მიახლოებით: 2 თვე